heyy everybody! im eby pyzza. marilahh baca beramai-ramai dan mengelike cerita disini. semoga terhibur!

Tuesday 12 June 2012

hari nehh genap setahun enam bulan 12 hari aku dengan dia,
bunyi macam gempak sebab selama nehh memang takde boy yang lekat ngan aku.
aku pun tak pernah seserious dgn dia.
but dunno why, semenjak dua menjak makin keram kitorang bertengkar.
memang lepas tuh kitorang akan bebaek.
but sementara nak bebaek tuh kitorang langsung tak contact.
asal contact jepp mesti bertengkar balek.
huh. tunggu dia balek sini then jumpa aku barulah kitorang akan elok, but bila dia balek hostel its be again!
dulu bahagia jepp, sejak ada 'racun' tuhh haty aku jadi perit sangat-2
bile bertengkar. dalam haty mula lahh rasa aku nehh diduakan lagi, dia dah tak perlukan aku, dah tak sayang aku. macam-2 laaa. sampai aku nak jumpa parent dia punn rasa berat haty.
takott dia cume 'cinta sementara' aku?
 aku punn tatao nak percaya ke tak yang dia memang da berubah and menyesal!
aku harap sangat dia bagi aku percaya kat dia balek tapi _______ ?!
huhhhhh!!!!!!!!!
tolong laaaa, jangan buat aku saket lagi. cukuplaa dulu sayangggg?
kita boleh happy macam nehh lagi kann?
jawaplaaaa!

.are love eby.

missbadlykauyangdulukecil!
forevermine!