heyy everybody! im eby pyzza. marilahh baca beramai-ramai dan mengelike cerita disini. semoga terhibur!

Monday 11 June 2012


HAFIZATUL!
tersangatlahh sunyi hidup aku sejak takde dia.
dia selalu paham aku.. teman aku..
even kadang-2 kita bergaduh but aku sayang sangat kat kau.
dulu kau ada kita selalu lepak sama.
borak panjang then bila ada masalah kita selalu kongsi sama-2. lepaking
 tepi tasek. bagi ikan makan, baling-2 batu. hehek!
aku tak pandai berkawan biasa kau yang kenalkan aku dgn sape-2.
lagi-2 gegurl. memang aku banyak cakap, tapi aku tak seramah kau sayangg.
urmm, kalau lahh boleh undurkan masa. aku tak bagi kau jaoh dari aku.
ingat dulu sampai ada orang cakap kita LES!
how dare youu, syaitooon!
hahahaha, sweetkan kitaa? sampai ada orang cakap macam tuh
sebab kita selalu berkepit.

Izzatul Najihah Ibrahim,
even kita tak serapat dulu aku harap aku still ada tempat kat hati kau.
jangan lupakan aku yepp?
ingat janji kita.

'kau jadi pengapit aku, aku jadi pengapit kau! HEHEHEK!'

nehh gambar terakhir kita jumpa.
masa nehh aku tengah sedih tapi aku happy sangat sebab jumpa kau.
aku punn tak percaya aku boleh jadi bodoh sebab nak pergi melaka.
:')

Mahkota Parade, Melaka.
16 Mei 2011.
missyoumuch!