heyy everybody! im eby pyzza. marilahh baca beramai-ramai dan mengelike cerita disini. semoga terhibur!

Sunday 15 July 2012

i got a suprise yesterday from my bestie.
dia datang rumah?! OMG.
dua tahun lebih kami tak berjumpa atas kesibukan dan saling berjauhan.
yang funny nye aku dengar orang bagi salam aku boleh buat pekak jep?
memang aku malas nak layan orang datang rumah sebabnye dorang bukan nak jumpa aku!
hahahaha. tak sangka.
kesian dia terpekik-terlolong sampai pecah masuk rumah.
yelah, call aku tak berangkat, cal ayah pun tak berangkat coz fown ayah cas kat bawah. ayah, mak dan adik-2 semuanya keluar.
naseb baek dia call mak, mak angkat.
hee! kalau tak melepas aku nak jumpa dia.
mak suruh dia masuk jep rumah sebab aku memang terperuk dalam bilek jep 24hour.
mane lahh aku tahu aku sorang-2 kat rumah!
haha.
thanks dear coz sanggup meet aku. 
hadiah yang sangat bermakna.

my bestie ever, izzatul najihah.

Izzatul Najihah