heyy everybody! im eby pyzza. marilahh baca beramai-ramai dan mengelike cerita disini. semoga terhibur!

Saturday 26 May 2012

kek!

HAPPY ANNIVERSARY
.are love eby.


sedap kann?
hee. act kek nehh mase 01 Dis 2011. hari aku genap setahun dgn si dia.
time nehh dia kat hostel, yup. naseb baeklahh kat Shah Alam jep.
aku beli kek nehh ponn sebab ade offer, hee! maklumlahh KING's memang selalu buat offer kann. nak buat suprise lebih-2 ponn duit bukannya banyak, orang tak bekerjaya. fuhh! dari Rawang taw kek nehh.
demi dia ape-2 ponn bolehlahh!

kelakanyee suprise tak begitu menjadi sebab dia yg amek aku kat KTM.
dalam kereta memang dia dah nampak lahh kek tuh.
HAHA!
nywe, thanks to cat, olly, dugung, and apiz ganu coz memeriahkan lagi suasana.
tak lupa jugak pada semua yg makan kek tuh yeee.

capture by,
OLLY.
KFC Kota Kemuning, Shah Alam.

lepas makan dia bawa aku pusing2 Shah Alam.
pergi tasek, makan steamboat dan laen-2.
hee, yup. dia memang tak ROMANTIK!
bagilahh bunga ke ape, kan kann?
ecehh! bagi kaki nak betis pulakk.

hewhew!
petang dia hantar aku balek,
risau katanya aku balek sendiri.
TERIMA KASIH SAYANGG!

p/s: moga berkekalan hingga ke akhir hayat kami.
mohon kerjasama turut mendoakan kami.